PRODUCENT
NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

POLECAMY
PROMOCJE

------------------------
Pokaż wszystkie

Reklamacje:

1. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
 
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
 
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
 
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.

4. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji: pobierz Formularz reklamacji. 

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.

6. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca
niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

Poniżej znajdują się protokoły reklamacyjne do pobrania:
- plik PDF - kliknij tutaj, aby pobrać

Zwroty:

Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem oraz dołączonymi produktami gratisowymi) oraz nie były używane. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi sprzedawca (patrz Regulamin Sklepu). 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrujemy na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. 
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.  
Klient dokonujący zwrotu produktu zobowiązany jest dostarczyć go na własny koszt na adres sklepu: ul. Bohaterów Września 6 E, 98-200 Sieradz.

Zwracającego towar prosimy o wypełnienie oświadczenia, które można pobrać: TUTAJ KLIKNIJ


Za datę zakupu towaru uważa się datę widniejącą na dowodzie zakupu - paragonie lub fakturze.

Zgodnie z Polskim prawem zwrot zakupionego towaru jest możliwy do 14 dni od daty dostarczenia produktu. 
 

W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru dostarczonego za pośrednictwem kuriera prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń.

Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?

Kilka prostych kroków umożliwi Ci bezpieczne zakupy na odległość:

1. Sprawdź stan opakowania!

Produkty wysyłane przez sklep.osmoza.pl zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" DOKŁADNIE sprawdź, czy opakowanie nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzeń mechanicznych.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować  Biuro Obsługi Klienta.

2. Sprawdź zawartość paczki przy kurierze!

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki" należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (zmiękczacze, odżelaziacze, lampy UV itp.) które są najbardziej narażone na uszkodzenia powstałe w transporcie. 

Zrób to w obecności kuriera - ma obowiązek poczekać!

3. Spisywanie protokołu szkody

Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki - jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan jest idealny). Co jednak, gdy po otworzeniu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam produkt są uszkodzone?
W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać w protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.


Uwaga! Prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu:

a) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie IDEALNYM - prosimy dokładnie opisać sposób zapakowania przesyłki!

b) opakowanie towaru musi być w stanie IDEALNYM, tak aby jego oględziny umożliwiały zweryfikowanie poprawności informacji z protokołu szkody (patrz. pkt. a)

c) uszkodzenie zostało zgłoszone niezwłocznie w ciągu 48h od daty otrzymania.

 

MOTYW

NEWSLETTER

 

JĘZYK
   
WALUTY
INFORMACJE
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].